The Movers and the Shakers
Veličastno:
Veličastno:
This entry was posted on Thursday, April 10th, 2008 at 9:04 am and is filed under Odbor za družbeno-politično primernost. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. You can also submit this entry to reddit!
Powered by WordPress.

Comment by mama
Posted on 4/10/2008 at 9:42 am
super, moj penzionist z marlene dietrich, joj , kje so časi, ko je moral skoraj ves RTV odstopiti, ko je milva zapela lili marlene….
Comment by BigWhale
Posted on 4/10/2008 at 9:58 am
Hm. Pred polovico filma sem si rekel… Bajuku bo sigurno Evita zapela… ;>
Comment by pengovsky
Posted on 4/10/2008 at 4:11 pm
@BigWhale: Saj je še ene par očitnih, ne?
Comment by Pepo
Posted on 4/10/2008 at 7:34 pm
Pengovsky, super narejeno, s “pretanjenim psihološkim občutkom.” Kraljica Katarina je brez dvoma najboljša – z glasbo vred.
Kje je harmonika??? Vsaj Janša bi si jo na začetku zaslužil, potem pa je že prav, da preide v resne šturm ritme.
Comment by Centrifuzija
Posted on 4/10/2008 at 8:43 pm
Jaz sem danes vsem tole pošiljala, ker se mi je zdelo, da si zasluži še širše občinstvo. Res krasn!
Comment by pengovsky
Posted on 4/11/2008 at 8:03 am
@Pepo: Dalo bi se še marsikaj, priznam
Ampak sredi noči so mi krvave oči že malo meglile pogled na video in avdio proge, tako da se mi je na neki točki iz grla izvil ZSMSjevski “Dost’ mam!”
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/11/2008 at 8:05 am
Kaj je veličasnega na tem propagandnem videu za Gregorja Golobiča?
Comment by kinky tone
Posted on 4/11/2008 at 8:55 am
Hahaha – A dancer for money.
Hahaha – A je to.
Hahahahahahahahahaha – propagandni film za Godobiča.
Comment by kinky tone
Posted on 4/11/2008 at 8:57 am
Golobiča!
Pisati se nauči, model.
Ok.
Comment by jaKa
Posted on 4/11/2008 at 9:45 am
eh, štih, ti pa res trpiš za paranojo… daj no, vseeno se golobiči ne skrivajo za prav vsakim vogalom…
Comment by Dinozaver
Posted on 4/11/2008 at 10:19 am
Ojebela! Kako pa prepoznam propagandni film za Golobiča? Prosim, razložite, da bom vedel, ker tole postaja nevarno! Moja mladostna indoktrinacija s kombinacijo verouka in marksističnega krožka me je očitno trajno pohabila zdaj, na pragu srednjih let, nimam več mehanizmov za prepoznavanje politične propagande! To je grozn!! A je propagandni film za Golobiča vsak film, v katerem se Golobič pojavi? Ali samo tisti, v katerem se golobič pojavi točno na sredini?
Comment by Dinozaver
Posted on 4/11/2008 at 10:20 am
Ojebela! Izpuščam ločila in velike začetnice! Kaj se dogaja z mano?! Strašno! A je to zaradi Golobiča? Strašno!
Comment by mama
Posted on 4/11/2008 at 10:27 am
dajte že mir, tukaj smo ja vsi za Baracka Obamo….
Comment by mama
Posted on 4/11/2008 at 10:32 am
…kot s.p. bo prevzel
Comment by jaKa
Posted on 4/11/2008 at 10:36 am
tako mama! yes we can!
Comment by alcessa
Posted on 4/11/2008 at 9:08 pm
Protestiram! Gre za propagandni video za Katarino Kresal! In prav je tako!
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/11/2008 at 9:18 pm
Nepoznavanja propagandnih prijemov nikomur ni mogoče zameriti.
Le z izbiro drugih pesmi in fotografij lahko propagandni pamflet Pinkovskega predelam tako, da bo namesto Golobiča propagiral npr. Janšo ali celo podobnika.
Toda predlagam, da ne mučite svojih lepih glavic s tem. Če ima nekdo levičarski bias od prej sploh ne razume, da ta video prikazuje neko zgodbo (njemu se ta zgodba zdi realnost in če ni odprte glave edina realnost). Sploh ne razume razlike med izbiro smooth operatorja in who let the dogs out.
Prepričan sem, da gre v tem primeru samo za neumnost in da v resnici nihče ne pretvarja in ne hlini neumnosti.
Po drugi strani pa to dokazuje, kako učinkovita je na levičarje leva propaganda. Tako zelo, da je niti prepoznajo ne…
Comment by alcessa
Posted on 4/11/2008 at 9:21 pm
Ja, z izbiro drugih pesmi in fotografij … bi Pengovsky lahko propagiral kogar koli, ka li?
*goes away laughing*
Comment by jaKa
Posted on 4/11/2008 at 10:06 pm
štih, prjatu, pri polni zavesti, dobro najeden štirih hodov moje lastne produkcije in navdušen nad četrtičevim ferdinandom ter casillerom del diablo izjavljam, da si popoln, nesporen in brez dvoma občudovanja vreden tepec. rad te imam, s tabo je življenje zabavnejše…
Comment by BigWhale
Posted on 4/12/2008 at 9:12 am
No iz montaze je dejansko lahko razbrati politicno usmerjenost avtorja. Ampak, pricakovati neutralnost in neko politicno korektnost bi pomenilo, da bi bil film dolgocasen.
Vsem bi igrali avseniki ;>
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/12/2008 at 6:02 pm
Drži. Tako lahko, da bi lahko zadevo pokazal 10 letnemu otroku (…ki bi razumel simbologijo Stalina, a je to, Lili Marlen, kreiranja lika Barbike s strani Golobiča) in ga vprašal, kdo je “dober stric” in bi otrok pokazal na Golobiča.
Jaka, slap out of it, saj ni mogoče, da si tako zabit in omejen, da tega ne vidiš… Bi pomagalo, če damo Hitlerja in Stalina pred in po Golobiču (namesto pred in po Janšo), ob Golobiča Huga Chaveza in Osamo bin Ladna in ob Golobiča sovjetsko himno.
Potem bi razumel, da je propaganda, ker bi prebilo tvoj vzorec razmišljanja. Kapiš?
Comment by jaKa
Posted on 4/12/2008 at 6:45 pm
jej, jej, tomaž… saj verjetno nima smisla, a bom vseeno še enkrat poskusil.
iz videa se res da sklepati, kateri kos slovenske politike je pengovskemu ljubši. jasno, razberemo lahko tudi, da janeza ne mara prav hudo.
ampak to še ni propaganda. mar je vsakršno izražanje političnega prepričanja propaganda?
tomaž, ti si tedaj prvi agitator in propagandist. zapovrh pa še slab, saj se tvoje agitke ne dotaknejo prav nikogar razen že prepričanih. nemara bi bilo bolje, če bi se zgledoval po pengovskem in večkrat propagiral na soroden način; recimo tako kot si z dežjem – po svoje je žalostno, da v dolgih letih poskusov v agitpropu pridelaš en sam branja vreden primerek…
ah, seveda ne, prav vsako malenkost še ne gre označiti za propagando. ti biješ plat zvona in na ves glas vpiješ propaganda, ker je tak tvoj vzorec razmišljanja.
pojdiva še dlje: deniva, da pristanem na tvojo predpostavko in se strinjam, da je bil prvi in edini namen pengovskega točno ta, ki ga očitaš, propagirati gregorja.
pa kaj potem?!
naj ponovim: pa. kaj. potem.
mene, tomaž, namreč to ne moti. in, ne boš verjel, tudi propagiranje janeza me ne moti. edino, kar me v življenju res moti so bedaki, še prav posebej pa takšni, ki mislijo, da imajo monopol nad resnico.
heh, pravzaprav je edino, kar me v tem videu gane, res fukiš pogled in nasmešek kresalove kate.
seveda pa boš ti še naprej vrtel svojo lajno o biasih in zaslepljenosti in podobnem. kar, tomaž, le živi v svojem očarljivem majhnem svetu. ampak počni to nekje drugje, no: pojdi z mojo naljubšo anči razpredat o teorijah zarote, pojdi pleteničit o moralni filozofiji s polpismenimi ekonomisti, pojdi iskat podpise za ustanovitev liberalcev, karkoli, samo ne nakladaj več tule…
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/12/2008 at 7:11 pm
“pojdiva še dlje: deniva, da pristanem na tvojo predpostavko in se strinjam, da je bil prvi in edini namen pengovskega točno ta, ki ga očitaš, propagirati gre”
To ni bila moja predpostavka Jaka. To je tvoja predpostavka o moji predpostavki in je v osnovi napačna.
Jaz sem vprašal, kaj je tako veličasnega na propagandnem videu za Gregorja Golobiča?
In nisem prejel odgovora. Le veliko fantaziranj o tem, kaj da so moje predpostavke in kako da jaz po tvoje razmišljam.
Ampak to so tvoje misli. Ne moje.
Jaz nikomur ne zamerim propagande. Pravzaprav je to, da opozorim na propagando moja propaganda. Samo tebi se nekako razmišljanje ustavi en korak prej (ne sprašuj me zakaj, to je tvoj problem, jaz sem le vprašal, kaj je veličasnega na propagandnem izdelku C kvalitete)
Comment by jaKa
Posted on 4/13/2008 at 10:38 am
hohoho, mogoče bi bilo dobro prebrati, kaj si povedal par komentarjev nazaj: kaj je veličasnega na tem propagandnem videu za Gregorja Golobiča? si se vprašal.
emmmm, kaj torej že ni bila tvoja predpostavka? če nečemu praviš propagandni video, potem očitno predpostavljaš, da je namen videa propagirati.
v mojih očeh je namen omenjenega videa zabavati. jaz sem se krasno zabaval. amerika pod ruplom, geburt einer nation za velikega vojaka, a je to za taljudske klovne, smooth operator za moža, ki bojda pritiska knofe v ozadju. veličasten je torej zabavljaški moment.
jaz, tomaž, sem se zabaval. ti si pa videl podtalno propagando. ni čudno, da je eden od naju frustriran, drugi pa se vsemu skupaj reži…
Comment by Drugi dom
Posted on 4/13/2008 at 12:00 pm
O, jezus, ta teden pa komedije kar noče bit konec… najbrž je krivo vreme.
Comment by pengovsky
Posted on 4/13/2008 at 1:38 pm
O madona! Samo za hip sem skočil stran od računalnika, da se mi mehiška ne prismodi, pa je že cel hudič ratal!. No ja, če ni fovšije, je za vse dovolj, a ne?
@Jaka: Navdušen sem nad izborom vina!
@Štih: Za večplastno razumevanje prikazanega svetujem večkratni ogled in hkratno prebiranje besedil izbranih pesmi. Morda se pokaže še kakšna doslej skrita niansa.
Comment by dr. filomena
Posted on 4/13/2008 at 1:53 pm
Čeprav Pjevemu videu morda na prvo žogo ne bi nadela pridevnika veličasten, moram reči, da po večkratnem pozornem ogledu obravnavanega dela vsekakor zaznam elemente veličastnosti iz točke c razlage po Slovarju slovenskega knjižnega jezika (DZS d.d., elektronska izdaja, verzija 1.0).
Lahko, da so moje misli še pod vplivom doma namešanih koktejlov, ki so sledili včerajšnji enohodni večerji za ducat prijateljev. Še lažje pa, da na moje dojemanje vpliva podzavestna želja, da bi lastnoustno preizkusila štirihodno jaKovo produkcijo. Casillero del diablo v sosednji sobi kar kliče po tem, da bi jo poplaknil. (opa, rdeče vino, itak! zarota press)
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/13/2008 at 8:01 pm
@pinkovsky: hvala za namig, toda stvar je narejena hudo na prvo žogo in nima več plasti.
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/13/2008 at 8:02 pm
@jure: (za bolj plastično predstavo) a ti zamahneš z rokico, ko se takole spahuješ?
Comment by pengovsky
Posted on 4/13/2008 at 8:47 pm
@Štih: To sem vedno rabil! Makartisičnega kvazi-liberalca z neizživetimi političnimi ambicijami, da mi pove, kaj sem v resnici mislil.
Hvala vam, o svetal zgled čudovite modrosti! Moja hvaležnost do vaše gnade je neizmerljiva! Pokažite mi pot, o vir ene in edine resnice! Vaše preroške besede bodo moj osebni svetilnik v 21. stoletju!
OT: Saj res – kako pa kaj ustanovitev gobarskega društva? Zadnjič sem pred Kresijo videl eno hudo osamljeno in prezeblo dečvo. Upam, da ji daste vsaj za čaj?
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/13/2008 at 9:08 pm
@pinkovsky: dobi za čaj in je zelo zadovoljna, hvala. je povedala, da je nekdo ves dan rahlo psihopatsko zrl v njo, ja.
Comment by pengovsky
Posted on 4/13/2008 at 9:29 pm
Errr, nisem bil jaz. Jaz v dečve ne zrem psihopatsko ampak zapeljivo. To ti bo povedala vsaka, v katero sem usmeril svoj pogled.
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/13/2008 at 9:36 pm
aha, ji bom povedal, da je bilo v resnici mišljeno zapeljivo
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/13/2008 at 9:53 pm
…storjeno. prenehala se je tresti.
Comment by Centrifuzija
Posted on 4/13/2008 at 10:15 pm
Fantje, pejte na pir!
Comment by jaKa
Posted on 4/14/2008 at 8:51 am
molč, baba, ne kvari mi zabave, no!
Comment by Dinozaver
Posted on 4/14/2008 at 10:27 am
Ne, pejmo se raje partizane in indijance.
Comment by alcessa
Posted on 4/14/2008 at 10:46 am
Tomaž, predlagam obisk pri optiku. Če potem še zmeraj ne boš zmogel ločevati med zaznavno in subliminalno propagando, priporočam kakšnega drugega specialista.
Comment by Tomaž Štih
Posted on 4/14/2008 at 2:03 pm
Odkod zamisel, da jaz ne ločim med zaznavno in sublimilno propagando? In ne npr. da je tebi potembnejša forma od funkcije (…in zato ne razumeš direktnosti v smislu – propaganda je propaganda)? Ali pa npr. da si mojo označbo nečesa za “propagando” razumela kot napad na “zavestno ravnanje” avtorja? Ali kakšno tretjo netočno predpostavko?
Comment by nekje drugje
Posted on 4/17/2008 at 11:33 pm
Ma, jaz pa res čisto vse zamudim. Je pa res, da Pengovskemu ne morem – kaj ne morem, ne smem! – odpustiti res katastrofalne montaže Laibachov pod Janšo: izpustil je namreč krasno, lepo, nežno recitacijo odlomka besedila v nemščini. Ta odlomek pesmi, vsaj po mojem, daje pesmi Opus Dei (in celemu albumu) še posebno težo – in to ne samo zato, ker sem ga recitiral jaz, ampak tudi drugače. Upam, da v novi verziji to popravljeno
Comment by jaKa
Posted on 4/18/2008 at 8:34 am
hehe, tadej, kako subtilna samohvala…
no, kdo bi si mislil, da si ravno ti tisti, ki zmore tako nežno šepetajoče žuboreti jezik, ki kar poka od neupogljive robatosti.
Wann immer wir Kraft geben
geben wir das Beste
all unser Koennen, unser Streben
und denken nicht an Feste
Und die Kraft bekommen alle
wir bekommen nur das Beste
wenn jedermann auch alles gibt
dann wird auch jeder alles kriegen
Leben heisst Leben!
Leben heisst Leben
wenn wir alle die Kraft spueren
Leben heisst Leben
wenn wir alle den Schmerz fuehlen
Leben heisst Leben
heisst die Mengen erleben
Leben heisst Leben
Comment by nekje drugje
Posted on 4/18/2008 at 8:52 am
Zelo subtilno, a ne, saj sem se potrudil
Tisto o “lastni hvali” je sicer že res, ampak po toliko letih je pa ja v redu? Ne? Življenje pop zvezdnika je bilo sicer zelo naporno… ne, saj se ne spominjam…
Mimogrede: Life is Life je “nazaj v nemščino”, kot so pojasnili Laibachi, prevedel Ivo Štandeker.